lauantai 7. tammikuuta 2012

Uusi blogi

Vihdoin ja viimein "painostuksen" kautta perustin Ainolle oman blogin treenejä varten. Mä oon äärimmäisen huono pitämään mitään päiväkirjaa, ja yleensä se hyytyminen tulee viikon kahden jälkeen, mutta pakkohan tätä on nyt yrittää pitää pystyssä ihan sen takia, että saisi Ainon treeneihin jotain järkeä ja toisaalta tulis ne vielä itselleen avattua treenien jälkeen kunnolla auki. Ehkä mä toivon saavani blogista jotain runkoa siihen itse treenaamiseenkin? Saa nähdä. ;) Yritin lähipäivien treenejä muistella ja kirjoitella vähän jo blogiin. Varsinkin Ainon muutamat kontaktitreenit (siis agilityn kontaktien alkeisopettelun) kaikki kerrat koitan jo saada ylös, jotta saan laskettua treenikertojen ja -toistojen määriä. :)

Jos mä blogin pitämisestä nyt enemmänkin innostun, niin todennäköisesti täällä tulee olemaan jotain muutakin Ainon elämään liittyvää kuin pelkästään treenejä. Mutta aika näyttää, tuleeko blogin pitämisestä mulle rutiinia vai ei. Jos näyttää, että blogi hiipuu, niin äkkiä vaan potkimaan mua kirjoittamaan. Kotisivut ainakin pyrin pitämään ajan tasalla jatkossakin!

Nappasin blogin ulkoasun suoraan Ainon kotisivuista, kiitos Katrille! Ainon kotisivuthan löytyvät siis osoitteesta www.palleron.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti